Photobucket

MY MEMORY

Suweileh 2009....catatan Memoriku Last Year Slideshow: Ezrul’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Jordan was created by TripAdvisor. See another Jordan slideshow. Create your own stunning slideshow with our free photo slideshow maker.

DEMIRTAS AQUARIUM

Saturday, March 22, 2008

Aduh! bosannya


Hmm! bosannya hari ini,memang tak ada planning nak kemana-mana,selepas beberapa hari saya tidak pernah melekat dirumah,suara Ibu pun sering sahaja tertanya-tanya kemana saya pergi tanpa saya memberitahu tujuan dan kemana saya hendak keluar.Yang Ibu tahu, Ya! anak sulung lelakinya akan keluar.Tetapi itu bukan alasan saya untuk selalu begitu,walaupun hakikatnya memang saya selalu begitu, jarang sangat memberitahu kemana hendak pergi,tetapi saya akan pergi tanpa memberitahunya juga dan tanpa memberitahu sesiapa, kerana itulah saya.Tapi beberapa kali ada orang menegur sikap saya ,kalu bab ini saya sukar nak terima teguran dari lain-lain bab.Sebabnya saya akan jadi kurang seronok nak ambil angin kat luar kerana somebody tahu kemana saya hendak pergi.Jadi dalam situasi begini biarlah begitu.begini dan selamanya selagi hayat masih ada ,saya suka merahsiakan kemana saya pergi.Bila perkara ini saya lakukan sebenarnya 'tension' yang berserabut dikepala dengan pelbagai tugasan hilang serta merta...so bagi anda yang view cerita ini...Janganlah ikut saya punya style ..anda punyai style anda tersendiri...Fikir-fikirkanlah...

2 comments:

lyzaija said...

memang begitu sifat seorang ibu...suka bertanya ke mananya mahu pegi...terutamanya bila anaknya itu masih bujang...=)

azruldemirtas said...

hmm but im not a girl to asking anywhere i want to go...huhuhuhu