Photobucket

MY MEMORY

Suweileh 2009....catatan Memoriku Last Year Slideshow: Ezrul’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Jordan was created by TripAdvisor. See another Jordan slideshow. Create your own stunning slideshow with our free photo slideshow maker.

DEMIRTAS AQUARIUM

Saturday, February 9, 2008

Bermusafir???

' Permulaan menjejaki kaki ke bumi Anbiya'
Kuala Lumpur-Beirut-Amman(1997)
Dari Kuala Lumpur ke Bangkok (2004)

Dari Amman -Doha- Kuala Lumpur (2005)


Dari Amman ke Ankara (1998)
Dari Amman ke Kaherah (2003)
Dari Amman ke Kuala Lumpur (2003)
Dari Bangkok ke Amman(2004)

Dari Amman-Abu Dhabi-Doha -Kuala Lumpur(1998)
Dari Kuala Lumpur -Abu Dhabi-Amman(1998)


Hmm...hari ni semalam dan kemarin saya berulang kali menjengah masukke laman web 'Abu Saif' kebanyakkan isi sudah saya baca,tapi yang menarik perhatian bila melihat gambar flight Emirates Airlines hati saya tiba-tiba berdetik dan secara tidak langsung saya teringatkan bumi padang pasir itu.Dan seterusnya hati saya terlalu rindu untuk melangkahkan kaki ke bumi 'Falafil,Bumi Zaiton,Bumi Syawarma apatah lagi dimana bumi itu bau aroma 'Maqlubah' yang cukup saya rindui.Itu tidak termasuk dimana bumi 'Gul Tatli' yang saya selalu nikmati di Bumi Othmaniyah....Bilakah daku akan kesana???

No comments: