Photobucket

MY MEMORY

Suweileh 2009....catatan Memoriku Last Year Slideshow: Ezrul’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Jordan was created by TripAdvisor. See another Jordan slideshow. Create your own stunning slideshow with our free photo slideshow maker.

DEMIRTAS AQUARIUM

Tuesday, May 6, 2008

BOSAN...TERTEKAN...ENTAH LER...

WAJAH KEBOSANAN YANG MERUNCING...


Eii..Bosan !!!

Camner aku leh terbosan macam ni..

Bukan aper pun start bila nak mula ke tempat keje je...aku dah bosan...

Takkan nak nyanyi lagu aku dah bosan...aku dah bosan...Ish!!! tak masuk dek jiwa langsung...

Tapi pagi-pagi sekarang nih aku dah bosan...Kenapa??? ...Tiada jawapan nak diberi....Ish!!!..kacau betul kalau macam ni...Mujur ada keletah-keletah si comel kat tempat keje tuh ..pengubat jiwa yang sedang kacau ni....Mujur ...mujur...



Tertekan...

Hmm saper-saper pun boleh tertekan...kalau di ...ish!!! tak kan nak luahkan jugak dalam blog nih...baik tak payah...nanti jadi lagi kecoh pulak ...kalau ada gerangan yang membaca..Tapi dimana-mana sahaja aku tertekan ...biasalah akan lebih tertekan kalau jadi mangsa FITNAH...dahsyat tu...F.I.T.N.A.H sama dahsyat dengan F.I.T.N.A....Tapi memang tertekan argh...dah mula nak kuar ayat rappers lah pulak...Tapi memaaaaaang aaaakuuu jaaadi mangsaaa teeekaaanannn....Erghhhh geram giler aku.....cuma tak giler jer...



Entah ler...

Lantak ajer lah...Dah malas nak masuk campur...Kalau dicampur jadi sedap tak perlah jugak...boleh ler tambah nasi...tapi Entah ler makin ditambah nasi makin tak sedap pulak jadinya...makin menjadi yang entah aper-aper...Argh!!! benggang giler aku cuma tak benggong ajer...Ish!!! jarang bebenar aku buat ayat-ayat giler macam nih..........

No comments: