Photobucket

MY MEMORY

Suweileh 2009....catatan Memoriku Last Year Slideshow: Ezrul’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Jordan was created by TripAdvisor. See another Jordan slideshow. Create your own stunning slideshow with our free photo slideshow maker.

DEMIRTAS AQUARIUM

Thursday, May 22, 2008

SAMBUTAN HARI GURU...S.K.P.T 2008

Hmm...bagi saya tahun ini adalah hari guru yang paling bermakna buat saya...Satu kelainan yang berbeza dari sebelum-sebelum ini dengan pelbagai gimik dan sebagainya membuatkan saya masih lagi ingin didunia ini...Apa lagi saya hendak katakan inilah sebuah kepuasan yang tak akan saya lupakan sepanjang kehidupan yang akan saya terus meniti membesar bersama-sama dengan generasi akan datang dengan membentuk diri saya ke arah yang lebih matang dalam dunia pendidikan.

2 comments:

:: Wiween :: said...

moga ari guru tahun depan pun sama beshnye mcm yg kali ni yer ustaz.;)

azruldemirtas said...

Insyallah harapan saya macam tuh lah cikgu wiween hehehe...