Photobucket

MY MEMORY

Suweileh 2009....catatan Memoriku Last Year Slideshow: Ezrul’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Jordan was created by TripAdvisor. See another Jordan slideshow. Create your own stunning slideshow with our free photo slideshow maker.

DEMIRTAS AQUARIUM

Saturday, January 12, 2008

BOLEHKAH AKU??

BOLEHKAH AKU?
Bolehkah aku terus meniti ???
Dititian persahabatan ini
Yang lurus tidak kukuh pasaknya
Bukan kerana kurangnya tiang kasih saying
Bukan pula runtuh dek taufan emosional

Bolehkah aku terus meniti???
Di titian kasih itu
Di laluan kabur diselaput benci
Mencari kasih sejati
Bagaikan permata berharga
Dinilai dengan pelbagai rupa.
Bolehka aku terus meniti
Di laluan pelangi berwarna indah
Diterangi mentari untuk ke menjejaki mahabbah
Agar aku tidak tergelincir
Buat kedua kalinya.

Simirman sayang
(Bait Raisi)
13.02.1999
(The hashimate Kingdome of Jordan)

No comments: