Photobucket

MY MEMORY

Suweileh 2009....catatan Memoriku Last Year Slideshow: Ezrul’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Jordan was created by TripAdvisor. See another Jordan slideshow. Create your own stunning slideshow with our free photo slideshow maker.

DEMIRTAS AQUARIUM

Sunday, January 27, 2008

KEM BESTARI SOLAT



ANAK-ANAK KU BERSOLAT













Sebelum saya sempat membaringkan diri sejenak akibat keletihan hari ini ,kerana ada latihan sukan di sekolah untuk kejohanan olahraga tahunan di sekolah saya..Namun tiba-tiba telefon bimbit saya berbunyi melagukan Instrumental "Autumn In My Heart" .Bunyi yang mendamaikan itu saya matikan dengan menjawab panggilan nombor misteri itu .Suara bebunyi seakan seorang dewasa yang mengeluh bunyi nya begini .'Assalamualaikum Cikgu ! Kenapa murid-murid tahun 4 tak ada Kem Bestari Solat dan saya terkilan dengan program tersebut tidak melibatkan Tahun 4.Belum sempat saya menjawab persoalan tersebut tiba-tiba talian terputus tanpa sempat saya menjawab salam yang diberikan dan lidah saya kelu dengan pertanyaan tersebut .Bila dilihat kembali nombor untuk saya hubungi semula ianya 'private number' .Hmm saya tidak sempat menjawab dan tidak boleh pulak nak saya hubungi waris tersebut yang mungkin ingin melibatkan anaknya dalam program Kem Bestari Solat sepertimana yang dilakukan pada murid-murid tahun 1,2 & 3.





2 comments:

Hasrizal Abdul Jamil said...

Aik... telefon tengah malam nak cakap itu je... kemudian terus letak tanpa sempat bagi penjelasan? Kalau ana kena macam ni, angin juga dibuatnya.

Kalau kerap sangat, elok anta masuk mazhab telephonophobia ana.. :)

azruldemirtas said...

A,a ustaz itu je yang dia cakap,kelu lidah ana.dengan keadaan yang dah cukup mengantuk dan teramat mengantuk dah jadi hilang ngantuk...boleh lah masuk mazhab ustaz tuh heheh